پیری عضو بدن
روند پیری اعضای بدن با یکدیگر متفاوت اند و عضوی در بدن زودتر از بقیه اعضا پیر می شود که باید برای جوان ماندن آن را بشناسید و روند پیری را کاهش دهید.

عضوی در بدن که زودتر از باقی اعضا پیر می شود

فکر کردن در مورد بالا رفتن سن یکی از عوامل اصلی استرس برای افراد است که معمولا با دیدن نشانه های آن در جسم افزایش پیدا می کند و اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، باید با خودتان مهربان تر باشید و بدانید که شما تنها نیستید .

در واقع ذهن شما در چنین مواقعی بیش از قسمت های دیگر بدن پیر می شود اما باید سعی کنید که خودتان را از این افکار دور کنید و به این فکر کنید که میلیون ها انسان دیگر در جهان دقیقا سن شما را دارند و از طرفی باید اقداماتی را انجام دهید که پروسه پیری شما کند تر شود.

پیری عضو بدن

پیری شما به طور وسیعی به طرز فکر تان بستگی دارد و این موضوع در تحقیقات گسترده ای به اثبات رسیده است و در واقع خود فرد باعث سرعت بخشیدن یا کند کردن این پروسه طبیعی می شود . زمان و ساعت نیز در قسمت هایی مثل سطح دریا سرعت بالاتری دارد و این مثال نیز کاملا در مورد سرعت پیر شدن در افراد صدق می کند .

نشانه پیر شدن

چنانچه در این بخش جذاب از سلامت نمناک میخوانید محققان در پی مطالعات خود سعی کردند که آزمایش های یکسانی را در این باب روی افراد کاملا همسن انجام دهند و آن ها در این باره از یک ساعت اتمی استفاده کردند که از یک تکه آلومینیوم ساخته شده بود و با دو سطح از انرژی کار می کرد و زمانی که یکی از ساعت ها را یک سوم یک متر از دیگری بالا تر آوردند، ساعت بالاتر با سرعت بیشتری نسبت به ساعت پایینی حرکت کرد زیرا نیروی جاذبه کمتری به او غلبه کرده بود .

کاهش روند پیری مغز

پس اگر شما هم همین اصل را در زندگی به کار بگیرید و کمی خودتان را نسبت به دیگران رشد دهید ، قطعا تفاوت خود را با بقیه احساس خواهید کرد و شاهد دیرتر پیر شدن خود نسبت به همسن و سالان تان خواهید شد و از طرفی می توانید با این طرز تفکر و فکر جوان، بدنی جوان نیز داشته باشید.

این نوع پیر شدن و این نوع طرز فکر همراه با بالا رفتن سن ، تغییرات کمتری را روی ظاهر شما ایجاد می کند و البته که در علم هایی مثل ژئوفیزیک راه کارهایی نیز برای این موضوع به طور کاملا کاربردی ارائه شده است که می توانید آن ها را نیز مطالعه کنید .

این عضو بدن زودتر از باقی اعضا پیر میشود

4.218
این مطلب مفید بود ؟153
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : timesofindia / بخش بهداشت و سلامت نمناک/ن/ز.ت
برچسب : راز طول عمر
وبگردی