موفقیت در کسب و کار

کار تحلیلگر کسب و کار چیست ؟
زمان مطالعه : 4 دقیقه
تحلیلگر کسب و کار نقش کلیدی در پیشرفت کسب و کار ها دارد و وظایف تحلیلگران کسب و کار در شرکت های مختلف متفاوت می باشد.

زنان موفق دنیا از عادت های روزانه خود می گویند
زمان مطالعه : 5 دقیقه
زنان موفق و قوی در جهان عادت های روزانه و شخصیت خاصی دارند که آن ها را رمز موفقیت خود در زندگی شان می دانند.

طرفه نگار برنده تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان
زمان مطالعه : 6 دقیقه
اواخر آذرماه گروه شرکت های طرفه نگار برای یازدهمین بار برنده تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

6 نکته کلیدی برای موفقیت در مدیریت یک پروژه
زمان مطالعه : 3 دقیقه
مدیران باید بدانند که چگونه یک پروژه را به بهترین نحو ممکن اجرا و به پایان برسانند اما رعایت بعضی نکات می تواند تضمینی برای داشتن یک پروژه موفق باشد.

تعریف تیم کاری خوب و قوانین موفقیت آنها
زمان مطالعه : 4 دقیقه
برای ایجاد یک کسب و کار موفق باید راه های تشکیل تیم کاری موفق و منسجم را بدانیم و اعضای تیم را بر اساس تخصص انتخاب کنیم.

تکنیک افزایش هوش هیجانی تیم کاری
زمان مطالعه : 6 دقیقه
هوش هیجانی که با نام های هوش عاطفی و EQ نیز شناخته می شود، اهمیت ویژه ای در کارهای گروهی دارد و باید تکنیک افزایش هوش هیجانی را آموزش ببینیم.

مسیر درست پیشرفت و ترقی در شغل
زمان مطالعه : 7 دقیقه
برای رسیدن سریع به پیشرفت در شغل ابتدا موانع پیشرفت را بدانید سپس با راهکارهای مناسب به سمت پیشرف و موفقیت حرکت کنید.

کوچینگ چیست که موفقیت را تضمین میکند؟
زمان مطالعه : 6 دقیقه
کوچینگ یا هدایت شغلی یک فرایندی است که هدف آن بالابردن کیفیت اجرای کار می باشد و برای این کار روش های مختلفی از کوچینگ وجود دارد.

سیاست افراد بی حاشیه در محیط کار
زمان مطالعه : 3 دقیقه
افراد بی حاشیه در محیط کار بهتر و راحت تر در مسیر پیشرفت قرار می گیرند. این افراد برای دوری از حاشیه، رفتارها و سیاست های خاص خود را دارند.

برای رئیس شدن به این ویژگی ها نیاز دارید
زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس شدن و ریاست می تواند خواسته ی هر کدام از کارمندان یک شرکت و.. باشد ولی باید بدانیم که برای قرار گرفتن در این جایگاه چه خصوصیات اخلاقی را بایستی در خود رشد دهیم.

تکنیک های طلایی برای “صحبت کردن با دیگران”
زمان مطالعه : 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در آن دچار مشکل هستند نوع صحبت با دیگران است، اما روش هایی هستند که به صحبت شما با دیگران کمک بسیاری می کند.

انعطاف پذیری در کار چیه که اینقدر مهم شده؟
زمان مطالعه : 6 دقیقه
انعطاف پذیر بودن در کار به معنای کنار آمدن با تغییرات و مشکلات در کار می باشد. انعطاف پذیری به شما در رسیدن به اهداف و پیشرفت سریع کمک می کند.

راز مدیریت خوب تیم کاری در شرایط کرونا
زمان مطالعه : 6 دقیقه
مدیریت در دوران کرونا راهکارهای خاص خود را می طلبد و مدیران موفق با درک شرایط موجود بهترین تصمیم ها را برای کسب و کار خود اتخاذ می کنند.

آموزش راه اندازی “استارت آپ”
زمان مطالعه : 20 دقیقه
کسب و کارهای کوچک آنلاین یکی از پرطرفدارترین راه ها برای کسب درآمد در جهان هستند که در این گزارش با مراحل جامع راه اندازی “استارت آپ” بصورت قدم به قدم آشنا خواهید شد.

10 تکنیک موثر و فوق العاده مدیران بزرگ و موفق
زمان مطالعه : 4 دقیقه
مدیران موفق و بزرگ ویژگی ها و قوانین خاصی در روش مدیریت خود دارند که باعث رسیدن به موفقیت های بزرگ و محبوبیت آن ها در بین کارمندان می شوند.
صفحه 1 از 8 صفحه بعدی