کلاه لیزری

رشد مجدد موی سر با کلاه لیزری

کد مطلب : 4314زمان مطالعه : 2 دقیقه
بر اساس نتایج تحقیقات منتشر شده در مجله لیزرها، جراحی و پزشکی، این محصول بهبود دهنده رشد مو، سلامت و افزایش طول عمر اندازه فولیکول های موهای کنونی و کاهش و یا توقف سرعت ریزش مو است.

رشد مجدد موها با استفاده از این روش

این کلاه لیزری که نام آن سیستم رشد مو "Grow Hair Growth System" نام گذاری شده حداقل 35 تا 40 درصد رشد مو را افزایش می دهد.

درحالی که نتایج مطالعات انجام شده و منتشر شده در این مجله تنها روی مردان انجام شده قرار است نتیجه مطالعات انجام شده روی زنان به زودی منتشر شود، از سوی دیگر سازندگان این کلاه اعلام کرده اند که نتایج تحقیقات روی زنان تاکنون رضایت بخش بوده است.
 
این کلاه که تا حدی شبیه کلاه ایمنی است از 51 لیزر قرمز رنگ سطح پایین و لامپ های ال ای دی برای تقویت کردن سلول های فولیکول ها استفاده می کند و از آن به عنوان لیزر درمانی سطح پایین نام برده می شود.
 

رشد موی ریخته شده سر با کلاه لیزری

 رشد مجدد موها با استفاده از کلاه لیزری

 
 
این محصول توسط شرکت آپیرا ساینس تولید شده و برخی ظاهر آن را شبیه سشوارهای قدیمی در آرایشگاه ها توصیف کرده اند. 
 
این کلاه دارای هدفون داخلی است که کاربر م تواند هنگام بر سر گذاشتن کلاه آن را به دستگاه های پخش موسیقی، تلویزیون و یا سایر دستگاه های پخش سرگرمی متصل کند و در عین حال فرآیند رشد موهای خود را نیز ادامه دهد.
 
به مردان و زنانی که از کم پشتی شدید مو و یا کچلی رنج می برند توصیه شده است که این کلاه لیزر دار را به مدت 25 دقیقه استفاده کنند.
 
دکتر لوری کلین متخصص امراض پوستی در کالیفرنیا گفت:یک فرد عادی که از این دستگاه استفاده می کند، پس از شش تا هشت هفته نتیجه آن را مشاهده خواهد کرد.
 
کلین اظهار داشت:پس از چند ماه موهای کاربران ضخیم تر، سلامت تر و محکم تر به نظر می رسد و پس از 9 ماه این موها دارای حداکثر نتیجه خود هستند.

 

رشد مجدد موی سر با کلاه لیزری

4.530
این مطلب مفید بود ؟273
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از hamshahrionline.ir
وبگردی