عمل بینی

“عمل بینی” | انتخاب مدل جراحی بینی متناسب فرم صورت +عکس

کد مطلب : 39487تعداد نظرات : 2 نظرزمان مطالعه : 6 دقیقه
ایده آل شما برای انجام یک “عمل بینی” عالی چیست ؟مدل بینی عمل شده مناسب صورت گرد و کشیده کدام است؟ . راز یک جراحی بینی خوب رعایت این خط کشی ها توسط جراح روی صورت است.

قبل از عمل بینی و جراحی پلاستیک باید بدانید که کدام مدل برای صورت شما مناسب تراست

اکثر مراجعین به کلینیک های زیبایی برای انجام عمل بینی دوست دارند بعد از جراحی یک بینی شیک و زیبا داشته باشند که هامهنگی با اعضای دیگر صورتشان ایجاد کرده باشد ، ولی این گفته یعنی چه ؟ چرا بعضی اوقات فرد بعد از جراحی خیلی زیباتر می شود و یا برعکس تعادل زیبایی در صورتش به هم می خورد؟ گزارش اختصاصی این بخش از نمناک گفته های Dr. Timothy Greco یکی از برترین جراحان زیبایی بنی در جهان است که برای شما عزیزان ترجمه و گرداوری کرده ایم تا ملاک های اصلی برای یک عمل زیبایی دماغ را بدانید و در نهایت با مراجعه به یک متخصص جراحی زیبایی بینی به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

 عمل بینی

عمل بینی خوب یعنی چه؟

ملاک های مهم زیبایی صورت در عمل بینی:

هنگام عمل جراحی زیبایی بینی جراح علاوه بر رفع عیب و ایرادات احتمالی که بیشتر مربوط به انحراف و یا قوز روی قسمت تیغه است باید بینی را به شکلی درآورد که در عین زیبایی تعادل اعضای صورت فرد حفظ شود . مضمون این جمله همان اصطلاحی است که بیشتر عامیانه ی آن را به کار می بریم و می گوییم :مدل بینی که به صورت بیاید ، یا هماهنگ مدل و فرم صورت باشد.

عمل بینی

راهنمایی کامل و کاربردی عمل بینی

به گفته ی اکثر متخصصان تقریبا بیشتر افراد از ظاهر و فرم بینی شام رضایت ندارند و ایرادات ریز و درشتی در آن می بینند پس به عقیده ی آنها هیچ کس بینی کاملا زیبایی ندارد که البته این تنها نظری است که افراد با باور ان به مطب و کلینیک برای عمل زیبایی بینی مراجعه می کنند . شکل کلی بینی تحت تاثیر زمینه قومی ، سن و بسیاری مسائل دیگر است که امروزه افراد را بسیار درگیر کرده است تا در حد ممکن تغییراتی در آن ایجاد کنند. حالا می خواهیم بدانیم که ملاک های مهم زیبایی در یک جراحی پلاستیک بینی چه چیزهایی است و جراح زیبایی هنگام عمل بینی چه نکاتی را بایستی مد نظر داشته باشد تا فردی که به سراغ جراحی پلاستیک بینی می رود از ظاهر جدیدش بعد از عمل راضی باشد؟

انتخاب مدل عمل بینی با توجه به شکل و فرم اجزای صورت:

درست است که هدف از جراحی بینی رسیدن به زیبایی بیشتر است اما در صورتی به این مهم دست می یابیم که مدل انتخاب شده برای بعد از عمل با صورت ما هماهنگی داشته باشد . چطور و چگونگی اش را در این گزارش که توسط یکی از خبره ترین جراحان بینی و پلاستیک بیان شده است توضیح خواهیم داد.

 زاویه بندی قبل از جراحی و عمل بینی برای زیباتر شدن در عین طبیعی بودن آن:

عمل بینی

ملاک های مهم انتخاب مدل در عمل بینی

جالب است بدانید که کارشناسان و دانشمندان فلاسفه در زمان رنسانس اجزای مختلف یک بینی ایده آل را از نظر فرمول ریاضی شناسایی و تعیین کرده اند. در تصویر می بینید که زاویه بندی و درجه های تعیین شده روی صورت یک زن با بینی ایده آل چه میزان تعیین شده است. خطی که از زیر بینی گذشته و در امتداد گوشه لب بالایی تمام می شود درجه ای 90را در بهترین حالت نشان می دهد .خط دیگری که با زاویه ی نقطه چین آبی مشخصی شده است درجه ی شیب بینی و تقاطع آن با چانه را نشان می دهد . این تصویر حتی بدون توصیفات کلامی به راحتی نمایی از یک بینی زیبا و ایده آل را نشان داده است. 

بررسی دیگر شکل و فرم مناسب بعد از عمل بینی در صورت از نمای روبرو در تقسیم بندی افقی :

عمل بینی

رازهای عمل بینی خوب و عالی

در این عکس چهره را از نمای روبرو مشاهده می کنید که تمام قسمت صورت به سه بخش بالا - میانی و پایین صورت تقسیم می شود که قسمت بالای تصویر شامل پیشانی ، ابرو و چشم هاست و در قسمت میانی بینی را در برگرفته و قسمت سوم یعنی پایین ترین بخش صورت دهان و چانه را در خود جای داده است. البته میان این سه قسمت خطوطی هم برای تعیین جزئیات بیشتر رسم شده است. با نظر به این تصویر پزشک و جراح بینی باید دقت داشته باشد که یک سوم میانی متعلق به بینی است پس بایستی تقسیم فاصله و فضای خالی بین بینی و ابروها و همینطور بین بینی و لبها را به درستی رعایت کند چرا که کوچکترین نقص در این تعادل باعث می شود فرد از جراحی زیبایی بینی خود راضی نباشد و به طوری احساس ناهماهنگی در چهره خود بکند.

 بررسی دیگر شکل و فرم مناسب بعد از عمل بینی از نمای روبرو در تقسیم بندی عمودی :

عمل بینی

شیوه های تقسیم بندی صورت قبل از عمل بینی

حتما دیده و شنیده اید که بسیاری از افرادی که جراحی زیبایی بینی داشته اند می گویند که شکل بینی شان را از نمای نیم رخ می پسندند اما نمای روبرو انها را راضی نمی کند . این نارضایتی می تواند به دلیل باریک بودن بیش از اندازه و یا نداشتن تناسب پهنای بینی ایجاد کند. در این تصویر متخصص جراح بینی چهره را با خطوط عمودی و با فاصله های مساوی 1/5 سانتی تقسیم کرده است . شما با کمی دقت می توانید به راحتی متوجه این مسئله شوید که پهنای نوک بینی بایستی با عرض چشم شما یکسان باشد ، همینطور با فاصله ای که بین ابرو و لبه ی گوش شما وجود دارد. به طور خلاصه در مورد یکی از مهمترین فاکتروهای جراحی بینی ایده آل که در این عکس مشاهده می کنید پهنای نوک بینی از یک طرف به طرف دیگر باید هم اندازه ی عرض چشم از لبه بیرونی تا لبه داخلی باشد. 

بررسی فرم مناسب و شکل ایده آل بینی بعد از جراحی و عمل بینی از نمای نیم رخ:

عمل بینی

بهترین نیم رخ بعد از عمل بینی

بعد از عبور از قوانین و مقیاس های تعیین شده در بخش نمای روبرو به نمای نیم رخ می پردازیم. تصویر اول به سه خط نقطه چین تقسیم بندی اولیه نمای نیم رخ برای داشتن بینی صاف و زیبا را نشان می دهد. دو خط افقی که درست از بالا و پایین گوش به سمت داخل صورت نوک بینی و فاصله بینی از لب را در برگرفته است و خط دیگر که عمودی بربینی قسمت اتصال بینی به صورت است. قرار گرفتن این چنینی بینی داخل این خطوط یعنی مدل ایده آل بینی صورت شما به این ترتیب که جراح بینی با گرفتن عکس شما و رسم این خطوط مدل مناسب را طراحی می کند.

بررسی فرم مناسب و شکل ایده آل بینی بعد از عمل بینی از نمای نیم رخ برای تعیین شیب بینی:

عمل بینی

انتخاب شیب مناسب برای عمل بینی و جراحی پلاستیک

حتما دیده اید بعضی از بینی های عمل شده یا خیلی تیز هستند به سمت بالا و یا خیلی متمایل به پایین ، البته بسیارند بینی های عمل شده ای که با رعایت شیب مناسب توسط جراح متخصص عمل بینی یک فرم طبیعی دارند. همانطور که در یادداشت های پزشک متخصص و جراح زیبایی بینی رسم کرده است درجا در این بخش نباید از مقیاس 120 تجاوز کند و یا کمتر باشد. این زاویه نقطه شروع بینی از پیشانی را نشان می دهد که اگر بالاتر و پایین تر باشد طول بینی را خیلی بلند و یا خیلی کوتاه نشان می دهد.

فرم و شکل ایده آل با بررسی اندازه نوک بینی قبل از عمل بینی:

عمل بینی

به جرات تنها یک متخصص و جراح زیبایی بینی حرفه ای می تواند نوک بینی شما را بدون نقص طراحی کند. خطوطی که در این تصویر مشاهده می کنید زاویه ای را نشان می دهد که اینبار به صورت برعکس قرار گرفته است.

 شما با دقت در این مطالب که همگی تخصصی هستند می توانید فرم مناسب بینی برای صورت گرد و کشیده را به راحتی تشخیص دهید و با مراجعه به پزشک جراح متخصص به نتیجه ی دلخواه برسید.

عمل بینی ، انتخاب مدل جراحی بینی متناسب فرم صورت +عکس

4.4164
این مطلب مفید بود ؟14321
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک /ن
برچسب : عمل بینی
2 نظر به ثبت رسیده است
هانا1396-04-19
موافقم مطلب خوبی بود ، تو همین سایت یه مطلب خیلی آگاه کننده در مورد جراحی باز و بسته بینی زده شده بود که به نظرم خوب بود.
211
مهناز1395-11-11
خیلیییی عالی و مفید بود ، تا حالا هیچ کدوم از این نکات رو در مورد جراحی زیبایی بینی نمیدونستم . ممنون
182
وبگردی