کوچک کردن شکم
به اشتباه فکر می کنید که به جز سبزیجات و خوردنی های کم کالری نباید چیز دیگری بخورید تا لاغر شوید. با آجیل های چربی سوز آشنا شوید و خوشمزه رژیم بگیرید.

کوچک کردن شکم با آجیل

 کوچک کردن شکم شاید یکی از سخت ترین قسمت های برنامه ی لاغری باشد. زمانی که صحبت از شکم بزرگ و کوچک کردن سایز به میان می آید، ناخوداگاه به یاد حرکات ورزشی سخت و رژیم های لاغری طاقت فرسا می افتیم اما همه چیز به این سختی که فکر می کنیم نیست.

طبق نتایج تحقیقات دانشگاه Utah چاقی شکم در برخی از افراد به طور ژنتیکی تشکیل شده است و برای از بین بردن آن تلاش بیشتری نیاز است. اما بعدها در سال 2010 Harvard Health Publications در یک مقاله دلیل این چاقی را تغذیه و عادات زندگی دانست که پیرو این نتایج به دست آمده بر روی مواد غذایی و خوراکی مطالعاتی آغاز شد که در انتها مواد غذایی همچون روغن زیتون - مغزها - سبزیجات سبز برگ و... در کوچک کردن شکم موثر هستند.

آجیل برای شکم

کوچک کردن شکم با استفاده از آجیل

آجیل برای کوچک کردن شکم

برخلاف عقیده ی بسیاری آجیل ها در کوچک کردن شکم موثر عمل کردند.

American Journal of Clinical Nutrition در سال 2008 این بخش از دنیای تناسب اندام را تایید کرد. طبق گفته ی محققان این مرکز مصرف آجیل ها با افزایش متابولیسم بدن منجر به افزایش قدرت بدن برای کاهش و حذف چربی های شکمی می شوند.

تحقیقات نشان می دهد زنانی که در هفته حداقل 2 بار، آجیل می خورند کمتر شاهد اضافه وزن خواهند بود.اگر می خواهید از شر اضافه وزن و چربی شکمتان خلاص شوید گردو، بادام زمینی، پسته، بادام و دیگر انواع آجیل را مصرف کنید. مغزها میان وعده های فوق العاده ای هستند که نه تنها باعث افزایش وزن نمی شوند بلکه به مقدار قابل توجهی باعث از دست دادن وزن می شوند.

 آجیل ها

معرفی آجیل های لاغر کننده

خواص دیگر آجیل های لاغر کننده:

 موجب کاهش سریع وزن می شوند.

باعث کوچک شدن شکم می شوند.

موجب افزایش انرژی می شوند.

باعث تقویت قلب هستند.

آجیل برای شکم

فواید و خواص آجیل های لاغر کننده

 بررسی ها نشان می دهند آجیل ها سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و موجب تسریع در فرایند کالری سوزی می شوند.

کوچک کردن شکم ، آجیلی برای کوچک کردن شکم بزرگ

4.794
این مطلب مفید بود ؟886
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ح.ب/ن
وبگردی