ماساژ لاغری
ماساژ لاغری از روش های جدید لاغری طبیعی است که بسیاری از افراد امروزه از آن استفاده می کنند.

تاثیر ماساژ درمانی روی لاغری و کاهش وزن

افرادی که به دنبال راه های طبیعی برای کاهش وزن هستند قطعاً باید ماساژ لاغری بدن را امتحان کنند . همانطور که همه ما می دانیم , ماساژ همیشه باعث می شود که احساس خوبی پیدا کنیم و آرامش داشته باشیم .

آن ها به شما کمک می کنند از شر استرس خلاص شوید و همزمان ازسر تا پای خود را جوان سازی کنید . اگر از نوعی آسیب دیدگی رنج می برید, همیشه می توانید یک ماساژ خوب را بگیرید تا خود را از تمام درد ها و اضطراب ها نجات دهید اما سوال اینجاست که چه نوع ماساژی باید برای کاهش وزن دریافت کرد ؟ بله, انواع مختلفی ماساژ وجود دارد که شما می توانید انجام دهید و برخی به طور موثر به کاهش وزن کمک می کنند .

ماساژ کاهش وزن چطور جواب می دهد ؟

مطالعه اخیر ، تاثیر سه نوع مختلف ماساژ بر روی قسمت های مختلف بدن را باهم مقایسه کرد . ماساژ درمانی ، ماساژ مکانیکی ، ماساژ دستی لنفاوی و پیوندی بافت همبند و نتایج نشان داد که کاهش چربی در کلیه موارد رخ داده است اما این تفاوت ها آنقدر بزرگ و فاحش نبود که نشان دهنده کاهش وزن باشد اما این ماساژ به طور حتم می تواند باعث کاهش وزن شما شود .

افزایش اثر بخشی ماساژ درمانی شما در تمام روش ها عالی هستند و مطالعات همچنین ادعا می کنند که ترکیب ماساژ با درمان لیزری و یا مادون قرمز م ی تواند تاثیر آن را افزایش دهد . محققان همچنین دریافتند که استفاده از نور لیزری ( پرتوی دوگانه در سطح پایین ) نتیجه بهتری برای ماساژ دارند.

 ماساژ لاغری 

ماساژ برای لاغری 

ماساژ مخصوص لاغری و کاهش وزن

به طور عمده سه نوع ماساژ درمانی وجود دارد که در آب کردن لایه های چربی بدن موثر هستند . این ماساژ ها همانهایی هستند که بیشترین نتایج عجیب را به دست آورده اند و در بخش تناسب اندام نمناک به آنها پرداخته ایم.

1. ماساژ آروماتراپی :

ماساژ آروماتراپی نوعی ماساژ برای کاهش وزن است که باعث کاهش میل شما برای خوردن می شود . در این ماساژ از نوع ویژه ای از روغن ها برای این منظور استفاده می شود و ادویه جات , میوه ها, برگ ها و دانه ها برخی از مواد اولیه مورد استفاده برای این ماساژ هستند . افرادی که از این ماساژ استفاده می کنند اغلب می گویند که بهتر می خوابند و درد ماهیچه ای آن ها بعد از گرفتن این ماساژ , از بین می رود .

این ماساژ به شما کمک می کند تا احساس راحتی کنید, از هر نوع استرس و اضطراب آزاد شوید و زمانی که رژیم غذایی خود را شروع می کنید , انرژی زیادی داشته باشید .

2. ماساژ لنفاوی :

درست همانطور که نامش نشان می دهد، ماساژ لنفاوی به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند و همچنین به افزایش قدرت ایمنی و خلاص شدن از شر همه سموم کمک خواهد کرد و باعث می شود تا از استرس و اضطراب نیز خلاص شوید .

پرخوری و خوردن غذا های ناسالم برای همیشه از سبک زندگی شما حذف خواهد شد و زمانی که این ماساژ را به طور منظم انجام می دهید, به طور خودکار متوجه تغییر عادت های غذایی خود خواهید شد . افرادی که ورزش می کنند این ماساژ را اغلب به منظور التیام زخم هایی که به آن مبتلا هستند, به کار می برند . اگر در حال حاضر از جراحتی رنج می برید, سعی کنید ماساژ لنفاوی انجام دهید که این به شما کمک می کند سریعاً بهبود پیدا کنید تا بتوانید ریتم ورزشی و روزانه خود را ازسر بگیرید .

ماساژ لنفاوی

 ماساژ لنفاوی برای لاغری 

3. ماساژ شکمی :

ماساژ شکمی به شما کمک می کند تا از شر همه سموم بدن خود خلاص شوید و سوخت و ساز شما را بالا می برد و سیستم گوارشی تان را نرم تر از قبل به کار می اندازد . وقتی همه این اتفاقات می افتد , متوجه تغییر سبک زندگی خود خواهید شد که نه تنها کالری کمتری مصرف خواهید کرد بلکه یک سبک زندگی سالم و فعال نیزخواهید داشت .

معروف است که ماساژ شکمی باعث می شود شما احساس بی حالی کمتری داشته باشید و این کار بدن شما را شارژ خواهد کرد و به شما کمک می کند تا در هنگام کار کمتر به خودتان فشار وارد کنید . با این حال به یاد داشته باشید که وقتی این ماساژ را می گیرید, نفس عمیق بکشید و اگر می خواهید بهترین نتیجه را ه دست آورید می توانید دو بار در روز این کار را تکرار کنید .

فواید ماساژ برای لاغری :

بنابراین دقیقا چگونه ماساژ به شما کمک می کند تا وزن کم کنید ؟ در این قسمت از سایت نمناک برخی فواید ماساژ کاهش وزن آورده شده که به این سوال پاسخ می دهد :

افزایش گردش خون :

ماساژ کامل بدن به طور خاص برای کمک به کاهش وزن طراحی شده است و خون بیشتری را به بافت ها منتقل می کند و از تمام مواد زائد متابولیسم خلاص می شوید .

نرم کردن ماهیچه ها :

ماساژ کاهش وزن قطعاً به نرم کردن بدن شما به خصوص ناحیه ماهیچه ای کمک خواهد کرد و همچنین ظاهر سلولیت ها را کاهش می دهد.

ماساژ درمانی

فواید ماساژ برای لاغری 

رهایی از استرس :

افراد زیادی وزن زیاد می کنند چون استرس دارند . استرس اغلب منجر به پرخوری می شود که در نهایت منجر به افزایش وزن خواهد شد و بنابراین بهتر است این ماساژ را انجام دهید تا عادت خوردن آنی را از بین ببرید .

ماساژ, التیام می دهد، جوان سازی می کند و به شما کمک می کند تا وزن کم کنید ! با یک متخصص آموزش دیده تماس بگیرید و به سمت داشتن یک بدن سالم پیش بروید !

خطرات جدی ماساژ درمانی

انجام ماساژ روی نواحی سرطانی، سلولیت و عروق لنفاوی (لنفانژیت) ممنوع است زیرا باعث می شود سرطان و عفونت به سایر بافت ها و خون گسترش یابد .

از انجام ماساژ روی نواحی که به آنها ضربه وارد شده و خونریزی کرده اند نیزخودداری نمایید.

خطرات ماساژ

عوارض ماساژ برای لاغری 

بهترین روش برای لاغری

یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن ، بهره گیری از رژیم غذایی اصولی وانجام ورزش منظم و سبک است اما ماساژدرمانی نیز اثرات قابل توجهی در افزایش قد و کاهش وزن دارد، بنابراین این روش اگر همراه با رعایت اصول صحیح تغذیه و ورزش مناسب باشد به لاغری موضعی کمک می کند. 

ماساژدرمانی را در در مراکز غیرمجاز انجام ندهید

در مراکز غیر معتبر ، ماساژ درمانی انجام ندهید زیرا ماساژدهنده باید به کاربرد صحیح، موارد ممنوعیت ماساژ، احتیاط های لازم و تکنیک مناسب آگاه باشد ، در غیر اینصورت ماساژ در مراکز غیرمجاز موجب افزایش درد، تشدید بیماری و ... می شود.

آیا با ماساژ میشود لاغر شد؟ با کدام ماساژ و چطور ؟

4.370
این مطلب مفید بود ؟6010
منبع : stylecraze / بخش ورزش و تناسب اندام نمناک /ن /م.ح
وبگردی