افراد ریز نقش
افراد ریز نقش همیشه در تکاپوی پوشیدن و پیدا کردن لباس مناسب با اندام خود هستند، بسیاری از استایل ها میتواند برای شما مناسب باشد به شرط آنکه اصول را رعایت کنید.

ترفندهای خوش پوشی در افراد ریزنقش ولاغر اندام

افرادی که دارای استخوان بندی ریزو قامت زیر160 سانتی متر هستند ریز جثه به حساب می آیند. افکارعمومی براین مبناست که افراد ریزجثه دستشان در انتخاب هرلباسی باز است، اما کاملا برعکس این تصور، شیک پوشی در افراد لاغر اندام نسبت به افراد دارای جثه های بزرگ بسیار دشوارتراست. این افراد باید اصولی را برای ایجاد تناسب در پوششان رعایت کنند که در این بخش از نمناک آورده ایم. افراد ریز نقش در انتخاب لباس باید به نکات زیر توجه نمایید:

لباس های سایز خودتان رابپوشید

اشتباه تمام آقایان وخانم های ریز نقش این است که احساس میکنند اگر از لباس های تنگ تر ویا بزرگ تر از سایزشان مثل ترند چندسال اخیر یعنی لباس های فری سایز(مناسب برای هر اندامی) استفاده کنند، توپرتر و درشت تر به نظر می رسند درحالی که لباسی که سایزاصلی شما نباشد شما را ریز تر از آنچه که هستید نشان میدهد.

شما باید لباسی را انتخاب کنید که دقیقا سایز و اندازه خودتان باشدتا شمارابا اندامی معمولی نشان دهند.

لباس مناسب

لباس کوتاه نپوشید

لباس های کوتاه از قبیل پیراهن، دامن و... برای استایل شما مناسب نیست زیرا شما را کوتاه تر از چیزی که هستید نشان میدهند. بهتر است از لباس های بلند استفاده کنید تا شما را کشیده تر نشان دهد.

به سراغ لباس های ضخیم نروید

برخلاف تصور شما اگر خودتان را در لباس های بافت غرق کنید تا از اندام فعلیتان درشت تر دیده شوید اصلا راه خوبی نیست. در زمستان بهتراست از بارانی ها و پافر ها وپالتوهای سایز خودتان برای خوش استایل بودنتان استفاده کنید.

بارانی

لباس های زیبا وظریف بپوشید

لازم نیست اندام خود را انکار کنید، شما ظرافت خاصی دارید که اکثر افراد از داشتن آن محروند، پس نیازنیست تا لباس های بزرگ برای طبیعی جلوه دادن اندامتان بپوشید از اندام یکدست وصافتان استفاده کرده ولباس های لطیف وظریف بپوشید.

جنس وطرح های مناسب انتخاب کنید

انواع پارچه وطراحی آن روی چاق ولاغربه نظر رسیدن شما تاثیر زیادی دارند. شما با توجه به استایلتان نباید از پارچه های ضخیم و پف دار و با طرح های ناهموار استفاده کنید، زیرا شما را ریز جثه تر از آن چیزی که هستید نشان میدهند ومناسب استایل شما نیست.

شما استیل زیبایی دارید و به دلیل تخت بودن شکم وپهلویتان پیشنهاد ما به شما این است که از لباس های جذب وظریف استفاده کنید که اندام تراش خورده شما رابهتر نشان دهند.

اگر میخواهید از لباس های کشی استفاده کنید، فقط درصورتی اینکاررا انجام دهید که به صورت چین یا پف دار دوخته شده باشند، لباس های ساده پارچه کشی باعث لاغر تر دیده شدن شما میشوند.

طراحی پارچه نیزتاثیر زیادی بر استایل شما دارد، شما نباید از لباس هایی با طرح عمودی استفاده کنید چون شمارا باریک تر نشان میدهند ولی طرح های افقی گزینه خوبی برای پهن تر نشان دادن بدن شما هستند. پارچه هایی با طرح های چهارخانه و کاشی و گل وپرنده نیز گزینه های خوبی برای بهتر شدن ظاهر شماست.

افراد ریز نقش

به مدل یقه توجه کنید

افراد کوتاه قد باید در استفاده پیراهن های مختلف و یقه آنها دقت کنند لباس های یقه اسکی ولباس هایی با یقه کلفت باعث کوتاه تر به نظر رسیدن شما میشوند، شما بهتر است از لباس های یقه هفت استفاده کنید تا شمارا کشیده تر از آن چیزی که هستید، نشان دهند.

پیراهن های مناسب انتخاب کنید

پیراهن هایی که قسمت بالا تنه آنها طرح های برجسته کار شده و تهیه شده از پارچه های گیپور ویا پلیسه ویا دانتل با آستین های حلقه ایی و در قسمت کمر دارایی چین هستند گزینه مناسبی برای خانم های کمر باریک است تا اندام ظریفشان جلوه خوبی داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از کمربندهای کلفت برای کمر لباستان استفاده نکنید زیرا باعث لاغر تر به نظر رسیدن شما میشونداگر میخواهیددر استایلتان از کمر بند استفاده کنید بهتر است از کمربند های باریک استفاده کنید.

پیراهن زنانه

در انتخاب شلوار دقت کنید

شلوارهای جین که امروزه اکثر خانم ها از ان استفاده میکنند وهر ساله مدل های جدیدی از انها روانه بازار میشود، برای خانم های ریز نقش مناسبند اما شلوار لوله تفنگی پاهای شما را لاغر تر از حد معمول نشان می دهد و مناسب نیست پیشنهاد ما برای شما این است که از شلوار لوله تفنگی کمی گشاد تر در رنگ های روشن استفاده کنید.

شلوار های گشاد جین یا پارچه ایی نیز گزینه مناسبی برای پاهای باریک شما هستند و بهتر است که شلواراز قسمت ران ها نیز گشاد باشد تا جلوه بهتری داشته باشد.

هیچوقت لباستان را زیر شلوار نگذارید این کار باعث بلند تر دیده شدن پاها میشود اما باعث قدکوتاهی کلی شما میشود.

کفش های مناسب بپوشید

شما هیچ محدودیتی برای انتخاب کفش ندارید میتوانید از کتونی یا بوت یا صندل هر نوع کفشی که مورد پسندتان بود استفاده کنید. اگر میخواهید کشیده تر دید شوید از شلوار همرنگ با کفشتان استفاده کنید. همچنین کفش های پاشنه دار بین 5 تا 7 سانت گزینه خوبی برای ترکیب با استایل شما هستند.

بوت

کیف های مناسب انتخاب کنید

کیف های ریز وپاسپورتی یا پاکتی گزینه های مناسبی برای شما هستند، کیف های بزرگ باعث ریز تر به نظر شما میشود و زیبای تیپ شمارا از بین میبرد.

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید

شما در رنگ ها محدودیتی ندارید، رنگ های تیره باعث لاغرتر وکشیده تر به نظر رسیدن شما میشوند ولی پیشنهاد میکنیم شما از رنگ ها در طیف روشن مثل رنگ های نود یا رنگ های پاستلی یا رنگ های جیغ استفاده کنید اما باز هم تاکید می کنیم شما محدودیتی برای استفاده از رنگ ها ندارید.

افراد ریزنقش و کوتاه قد، چه لباسی بپوشن؟

4.278
این مطلب مفید بود ؟6612
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ن/ن.ح
وبگردی