چند وظیفه ای بودن کاری بس دشوار و زمان بر است بهتر است برای رفع این مشکل کارهایتان را تک به تک انجام دهید تا تمرکزتان روی آن ها بیشتر باشد و کاراییتان نیز بالاتر رود.
مدیران و رهبران نباید تنها در مقام دستور دادن باشند آنها باید بتوانند در شرایط دشوار و بحرانی تصمیمات درست بگیرند تا این بحران ها را تبدیل به فرصت هایی برای موفقیت کنند.
فشار کاری زیاد را یک فرصت بدانید، زیرا باعث می شود که عملکرد بهتری داشته باشید و خودتان را در شرایط سخت بسنجید و شناخت بهتری نسبت به توانایی هایتان پیدا کنید.
برای اینکه در محیط کارتان بهترین و حرفه ای ترین باشید باید رفتار های ناپسند و نامناسب را از خود دور کنید و انجام ندهید تا دیگران هم در محل کار با شما ارتباط خوبی داشته باشند.
دلایلی از جمله فضای مجازی و کار نکردن بصورت تیمی باعث اتلاف وقت در محل کار می شود با مشورت با همکاران و رئیستان این روند را بهبود ببخشید.
همیشه باید در محیط کار و انجام کارهای گروهی رقابتی سالم و درست داشته باشیم و همکاران خود را به انجام این رقابت سالم تشویق کنیم.
برخی از افراد به تنبلی عادت می کنند در حالی که این تنبلی می تواند موجب تداخل در محل کار آن ها شود، برای درمان و ترک تنبلی در کار باید به برخی کارهای خود توجه ویژه ای داشته باشید.
همه ی انسان ها در زندگی خود اشتباه می کنند اما همه نمی توانند در چنین شرایطی رفتار حرفه ای داشته باشند ولی می توان بعد از انجام اشتباه با این راهکار ها رفتار خود را جبران کرد.
هنگام ایجاد مشکلات زندگی باید مهارت کافی برای برخورد با آنها را داشت. در این مواقع برای افزایش مهارت حل مسئله باید منطقی فکر کنید و نگاهی مثبت داشته باشید.
ترس اخراج شدن از کار با بسیاری از افراد همراه است که همین مشکل ممکن است مانع از خلاقیت آن ها را در محیط کاری شود پس بهترین کار روش صحیح مقابله با این نوع ترس است.
عذرخواهی کردن نشان دهنده مسئولیت پذیری شخص خطاکار، احترام به شخص مقابل و جبران کردن است. از نظر برخی افراد عذرخواهی در محل کار نوعی ضعف است.
در زندگی همه ما برخی مواقع، مشکلات بزرگ و سختی ایجاد میشود که باید راهکارهای برخورد با این مشکلات و حل آنها را بدانیم و بر مشکلات غلبه کنیم.
علاقه به کار و سخت کوشی بسیار مهم است ولی نباید باعث شود از خانواده غافل شوید، اعتیاد به کار یا به اصطلاح ازدواج با کار علائمی دارد که با شناخت آن می توانید بین کار و خانواده تعادل برقرار کنید.
مراقب رفتارتان در محل کار باشید چرا که یک رفتار اشتباه و غیر اصولی باعث می شود که اعتماد دیگران از شما سلب شود و همچنین موجب بدنامی شما در محیط کاری شود.
آشنا شدن با دلایل زورگویی در محل کار، به افرادی که در محیط کار مورد زورگویی قرار میگیرند، کمک میکند تا راحت تر باقلدری کنار آمده و با آن مقابله کنند.