لاغری بازو ها
اگر به فکر لاغر کردن بازوهای بزرگتان هستید و به ورزش نیز علاقه ای ندارید می توانید با یک رژیم غذایی صحیح و هدفمند بازوهایتان را آب کرده و اندامی زیبا داشته باشید.

لاغر کردن بازو ها با رژیم غذایی و خوردنی های طبیعی

بی تحرکی، چاقی، تغذیه نامناسب و ... باعث تجمع چربی در اطراف عضلات بازو می شود. با پیروی از یک رژیم مناسب و انجام حرکاتی که بر عضلات بازو متمرکز هستند، می توان از حجم چربی بازوها کم کرد با رژیم های غذایی آسان برای داشتن بازوانی بدون چربی (لاغر) که همیشه آرزویش را داشتید ؛

اگر تا به حال برای یک دوست دستی به نشانه خداحافظی تکان داده باشید و از حرکات اضافی و لرزان بازوان پس از توقف آن اذیت می شوید، پس شما تنها نیستید، بازو ها یکی از مهمترین قسمت هایی هستند که به آن اشاره کردیم و تعدادی از مردم در طول تابستان برای استتار این قسمت ها در زیر آستین های بلند و ژاکت ها رنج میبرند ؛

برای رفع و حل چنین مشکلی در ادامه بخش ورزش و تناسب اندام نمناک برای شما بهترین راه حل ها را آورده ایم.

معجون لاغری بازوها

لاغر کردن بازو در خانه با تغذیه 

تکنیک های رژیم و خوراکی برای لاغری بازو 

- یخچال خود را با غذاهای طبیعی انباشته کنید :

به عبارت دیگر هرچه این غذاها به طبیعت مادری نزدیک تر باشد، بهتر است، غذاهای فرآوری شده (آماده) حتی اگر سالم به نظر برسند، سرشار از افزودنی و شکر هستند که کاری جز خراب کردن و انتقام گرفتن از هورمون ها انجام نمی دهند، یخچالتان را باز کنید و نگاهی به آن بیندازید ،محتویات آن چیزهایی هستند که اعضای بدن، استخوان ها و عضلات شما از آن ها ساخته شده اند.

برخوردن غذاهای ارگانیک و مغذی تمرکز کنید، مطمئنا دور انداختن تمام آن بسته های 100 کالری و آبمیوه های طبیعی از یخچالتان کمی دردناک خواهد بود، اما نامی از بازوان لاغر و مهم تر از آن حفظ سلامت درمیان است. 

- کمی کمتر بخورید:

ما در ابتدا آن را ساده میپنداریم، اما اگر کاهش وزن یکی از اهداف شماست ، کم خوردن را شروع کنید، بیاموزید که به حرف بدنتان گوش کنید و از غذاهای مضر دوری کنید ، یک قاعده خوب این است که پس از غذا خوردن از خودتان بپرسید آیا میتوانی بدوی؟اگر پاسختان خیر بود یعنی زیادی غذا خورده اید. 

- گنجاندن سبزیجات و پروتئین در وعده غذایی:

و بله،اگر شما اندامی فوق العاده میخواهید، با توجه به نظر یک متخصص تغذیه باید برای حمایت و ساختن ماهیچه هایتان پروتئین و سبزیجات بخورید، که هم مواد مغذی به شما می رسانند و هم باعث می شوند احساس لاغری و سرزندگی داشته باشید. 

-هدف 4-5 بار غذاخوردن در روز است:

نه بیشتر و نه کمتر؛ صبحانه، میان وعده ،ناهار و شام برنامه غذایی ایده آل می باشد، اما البته،اگر شکمتان در حال قار وقور است و یا واقعا احساس گرسنگی دارید، خوردن یک میان وعده کوچک و سالم موردی ندارد. 

-از شمارش کالری استفاد نکنید:

حقیقت این است که با سهمیه بندی کردن میوه ها و سبزیجات شما به آن بازوان لاغر و مطلوب نخواهید رسید، به جای اینکه زمان خود را صرف شمارش کالری هر تکه غذا کنید ،سریعا از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

1-پروتئین:مصرف یک کف دست با صبحانه ،ناهار و شام

2- سبزیجات:حداقل یک مشت با صبحانه ،ناهار و شام.اگر بیشتر میخواهید بردارید و میان وعده ای که از اصول پیروی کند اما نه اینکه کم شود،حالا برنامه شمارش کالری را نصب کنید.

کالری غذاها

ترفندهای غذایی برای لاغر کردن بازو 

لاغر کردن بازو چگونه ممکن است؟

- بیشتر آب بخورید تا نوشیدنی های افزودنی دار:

از ماشین های پخش کننده نوشیدنی های ورزشی و نوشابه به دور باشید و آن پولی که صرف خریدن اینها میکنید، بطری آب خریداری کنید. شما باید نیمی از وزن خودتان را آب بنوشید و فراتر از آن می توانید از چای و یا قهوه استفاده کنید، فقط از شیرین کننده ها به دور باشید،اگر خامه اضافه می کنید از شیر واقعی باشد و سهمیه استفاده از آن حدود اندازه انگشت شست تان باشد. 

- از شر کربوهیدرات ها خلاص نشوید:

بحث بزرگی به نام نه-با- کربوهیدرات و یا با-کربوهیدرات!

در حالی که بسیاری از رژیم ها از آن متنفر هستند اما به تازگی متخصصین بر این باور هستند که برای عملکرد کامل مغز ما به کربوهیدرات نیاز داریم، البته بهتر است کربوهیدرات های نشاسته ای مانند ماکارونی ،برنج و سیب زمینی را محدود کنید، اما به طور کلی از آنها نترسید. 

-مواد غذایی مهم را خریداری کنید :

شما باید بیشتر وقت و پول خود را دراین راه مصرف کنید،اگر نگران هستید که نمیدانید چه چیزهایی خریداری کنید از این لیست بخش ورزش و تناسب اندام نمناک که متخصصین تهیه کرده اند، استفاده کنید که کاملا باارزش است:

سبزیجات سبز:بروکلی، جوانه های بروکسل ،برگ چغندر،خیار، لوبیا سبز، کلم، نخودفرنگی ، اسفناج و کدو سبز. 

سبزیجات رنگی :چغندر قند، هویج، فلفل، تربچه، سیب زمینی های شیرین و گوجه فرنگی

میوه ها:آووکادو ،سیب، موز، بلوبری، پرتقال، تمشک، انبه، طالبی، خربزه، شلیل و توت فرنگی

پروتئین های بدون چربی:مرغ سبز و بوقلمون، تخم مرغ، گوشت گوساله بی چربی، ماهی وحشی. 

غلات:گل تاج خروس، گندم سیاه، سبوس جو، برنج قهوه ای یا سفید، نان غنی شده. 

آجیل و دانه ها:بادام ، بادام هندی، پسته، گردو، فندق، کره گردویی، شاهدانه، دانه های کنفی و دانه های کتان. 

حبوبات:لوبیا سیاه، باقلا، لوبیا گاربانزو یا نخود فرنگی ،لوبیا قرمز و لوبیا سفید

روغن ها:، روغن آووکادو ،روغن نارگیل ، روغن دانه انگور ، روغن زیتون و روغن شاهدانه. 

لبنیات و محصولات لبنی:شیر بادام و شیر نارگیل (بدون افزودنی و شیرین کننده)،شیر پر چرب، پنیر فتا، پنیر موزارلا،پنیر ریکوتا، ماست یونانی.

خرید مواد غذایی

بهترین روش برای لاغر کردن بازو 

لاغر کردن بازو با رعایت تغذیه

-فیبر مصرفی خود را افزایش دهید :

خوردن فیبر بیشتر به شما احساس سیری و کاهش وزن می دهد. 

-کاهش کربوهیدرات های تصفیه شده:

کربوهیدرات های تصفیه شده دارای مواد مغذی کمی هستند و ممکن است با افزایش وزن ارتباط داشته باشند، تمرکز خود را بر غذاهای حبوبات دار بگذارید و از آنها لذت ببرید. 

هیدراته بمانید :نوشیدن آب به کاهش وزن و افزایش پر بودن کمک می کند،همچنین متابولیسم را افزایش می دهد . 

- تعدادی گریپ فروت مصرف کنید :

بزرگترین مساله ای که اکثر مردم باآن مواجه هستند، بازوان پر از چربی است،به این معنی که هرچه میخورید برای حل کردن این مساله مهم است.به جای خریدن یک نوشابه الکترولیت بعد از کار بعضی سبزیجات مانند گریپ فروت را به برنامه خود اضافه کنید،

محققان دریافتند افرادی که چاق هستند با خوردن نیمی از فنجان آب گریپ فروت قبل از وعده غذایی به طور قابل توجهی میزتوانند وزن و bmi(نسبت توده حجمی بدن)خود را نسبت به افرادی که آب میزنوشند کاهش دهند.

قبلا هم در بحث لاغری و کاهش وزن با گریپ فروت در ورزش و تناسب اندام نمناک کامل توضیح دادیم که خوشبختانه زمانی که چربی را از بین می برید، از کل بدن شما نیز ناپدید می شود، بنابراین نوشیدن چند جرعه آب گریپ فروت تازه و بدون افزودنی به شما کمک می کند تا از شر این باله های خفاشی خلاص شوید.

خواص گریپ فروت

لاغر کردن بازو با خوردن میوه ای لاغرکننده

*چگونگی مدیریت چربی های بازو ها را بیاموزید:

درحال حاضر مواد غذایی را دارید و وقت آن است که از غذایی که شما را پر میکند، استفاده کنید.

صبحانه:آب/ قهوه- املت اسفناج و یا گوجه با دو عدد تخم مرغ - برشی از هندوانه.

میان وعده:ماست یونانی با تمشک، آب.

ناهار:سالاد کلم با تکه ای از گوشت گوساله بدون چربی، چای سبز، آب.

شام:ماهی خاردار کبابی با لیمو و رزماری، مارچوبه سوخاری شده، آب.

میان وعده اختیاری:سیب و مشتی کوچک از آجیل. 

توجه داشته باشید که هیچ کربوهیدرات نشاسته داری وجود ندارد،اگر کار خود را صبح زود آغاز می کنید، صبحانه را با تکه ای از نان سوخاری به همراه روغن زیتون و یا یک قاشق چایخوری کره بادام زمینی بخورید یا این که کاسه ای از انواع توت ها، شاهدانه و یا دانه های کنفی را داشته باشید.

تمام اندازه ها باید با اصول بالا مطابقت داشته باشند به یا داشته باشید نیازی به شمارش کالری نیست از چشم ها و دست هایتان برای اندازه گیری استفاده کنید.

 

رژیم غذایی و برنامه تغذیه مخصوص برای لاغر کردن بازوها

3.684
این مطلب مفید بود ؟6123
منبع : eatthis / healthline / femina / بخش ورزش و تناسب اندام نمناک /ن /آ
برچسب : تناسب اندام
وبگردی