لاغری با قهوه سبز

قهوه سبز | خواص و مضرات لاغر شدن با قهوه سبز

کد مطلب : 29812تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 6 دقیقه
با مصرف قهوه سبز می توانید اشتهایتان را کنترل کنید این نوشیدنی همچنین باعث چربی سوزی می شود و لاغری را به ارمغان می آورد.

آیا قهوه سبز به کم کردن وزن کمک می کند؟

می گویند معجزه می کند و برای کسانی که اصلا با هیچ رژیم و ورزشی به کاهش وزن نمی رسند می توانند با مصرف آن لاغر شوند، اما داستان لاغری سریع و راحت با قهوه سبز چقدر واقعیت دارد؟ احتمالاً بحث های سلامتی در مورد نوشیدن قهوه شنیده اید ،عصاره دانه قهوه سبز از دانه قهوه ای می آید که بو داده نشده است.

دانه قهوه حاوی ترکیباتی است که به عنوان اسیدهای کلروژنیک شناخته می شوند. برخی معتقدند که این ترکیبات دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند و به کاهش فشار خون کمک می کنند و به شما کمک می کنند وزن کم کنید.بو دادن قهوه مقدار اسیدهای کلروژنیک اش را کاهش می دهد. به همین دلیل است که نوشیدن قهوه بو داده شده باعث کاهش وزن نمی شود.

راه کاهش وزن

رمز و راز لاغری با کمک قهوه سبز

ادعا:واقعیت یا داستان؟

آیا عصاره قهوه سبز باعث کاهش وزن می شود؟ مطالعات زیادی در مورد اسیدهای کلروژنیک و اثربخشی آن ها به عنوان مکمل کاهش وزن وجود نداشته است.

بررسی مطالعات انسانی نشان داد که عصاره قهوه سبز می تواند به کاهش وزن کمک کند اما اثرات مستند شده در مورد کاهش وزن کم است و مطالعات بلند مدت نیستند ؛ جزئیات بیشتر را در ادامه این بخش از تناسب اندام نمناک می خوانید.

لاغری با قهوه سبز

لاغری و کاهش وزن با مصرف قهوه سبز

لاغری با قهوه سبز و عوارض جانبی آن:

اثرات جانبی منفی قهوه سبز شبیه قهوه معمولی است، چون هنوز حاوی کافئین میباشد.

عوارض جانبی معمول کافئین،عبارتند از:

ناراحتی معده

لاغری با قهوه سبز چه عوارضی دارد؟

توصیه های مهم درباره لاغری با قهوه سبز

باید به دنبال چه چیزی بگردم؟

هم FTC و هم اداره غذا و دارو (FDA) توصیه می کنند که تحقیق کنید و در هنگام استفاده از مکمل ها احتیاط کنید. تحقیقات علمی باید به ادعاهای مکمل رژیم غذایی پاسخ دهند و شما باید نسبت به محصولاتی که ادعا می کنند به شما کمک می کنند تا بدون تغییر عادت های خود به سرعت وزن کم کنید و FDA اجزا و برچسب های محصول را تنظیم می کند.

اما مکمل های غذایی قبل از اینکه به بازار بروند مورد تایید FDA قرار نمی گیرند. شرکت های خصوصی مسئول انجام تحقیقات و آزمایش خودشان هستند. FDA ممکن است تا زمانی که گزارش های بد یا اثرات جانبی خطرناک گزارش نشود، درگیر نشود.

همانند بسیاری از مکمل ها، دانه قهوه سبز می تواند به عنوان یک راه حل طبیعی برای کاهش وزن به بازار عرضه شود. عبارت "طبیعی" در صنعت مکمل ها رایج است، اما لزوماً به این معنا نیست که این محصول ایمن است در واقع، هیچ تعریف قانونی از "طبیعی" بودن وجود ندارد، بسیاری از گیاهانی که در طبیعت رشد می کنند، می توانند مرگبار باشند.

اگر به دانه های قهوه سبز به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن خود فکر می کنید، شرکتی را که از آن می خواهید بخرید را بررسی کنید. مطمئن شوید که تقلب نمی کند و یا محصولات خود را با مواد آلوده نمی کند. همچنین مهم است با پزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر مشکلات دیگری مثل فشار خون بالا و یا دیابت دارید و یا دارو مصرف میکنید.

مصرف قهوه سبز

با کمک قهوه سبز لاغر شوید

نکات دانستنی درباره لاغری و کاهش وزن با قهوه سبز

چه کار دیگری می توانم برای از دست دادن وزنم انجام دهم؟

کاهش وزن بلند مدت با سبک زندگی سالم و چسبیدن به آن اتفاق می افتد. دانه قهوه سبز می تواند کمک کند، اما بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هیچ جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم وجود ندارد.

مراکز کنترل و پیش گیری از بیماری ها (CDC) توصیه می کنند که مصرف کالری روزانه خود را 500 تا 1000 کالری کاهش دهید و 60 تا 90 دقیقه در روز فعالیت های فیزیکی داشته باشید.

اما لازم است تحقیقات بیشتری در مورد اثربخشی عصاره دانه قهوه سبز برای کمک به کاهش وزن وجود داشته باشد.

پیش از مصرف مکمل ها، همیشه با پزشک خود صحبت کنید. این کار به کنترل فشار خون بالا کمک و کاهش وزن کمک می کند و میزان قند خون را تنظیم می کند. دم کرده اش رنگی روشن دارد و بدون شیر یا شکر از آن لذت ببرید و طعم خیلی ملایمی دارد که به شما کمک می کند وزن خود را از دست بدهید.

راه لاغری

خواص و مضرات لاغری با قهوه سبز

آموزش لاغری با  استفاده از قهوه سبز و خواص آن

یک مطالعه منتشر شده در مجله هندی تحقیقات و توسعه مبتکرانه (IJIRD) نشان داد که یک جز فعال معجزه به نام اسید کلروژنیک که در قهوه سبز یافت می شود و به کاهش وزن کمک می کند.

از آنجا که دانه قهوه بو داده نشده، ویژگی های خود را حفظ کرده که به نفع بدن است. به ذوب کردن چربی ناخواسته کمک می کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می شود. علاوه بر اینها، پنج فایده شگفت انگیز از مصرف منظم قهوه سبز وجود دارد که ممکن است از آن خبر نداشته باشید.

1. افزایش متابولیسم:

حضور اسید کلروژنیک در قهوه سبز به افزایش متابولیسم مشهور است. به افزایش نرخ متابولیک بالسامیک (BMR) بدن کمک می کند که باعث کاهش آزاد سازی گلوکز از کبد به خون می شود. برای برآورده شدن نیاز گلوکز، بدن شروع به سوزاندن چربی اضافی می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

قهوه سبز

لاغری با قهوه سبز و فواید دیگر آن

لاغری با قهوه سبز و چگونگی عملکرد آن

2. کاهش اشتها:

اگر کسی هستید که به طور مداوم دچار گرسنگی ناگهانی می شوید و یا کالری غیر ضروری زیادی مصرف می کنید، کمی قهوه سبز بنوشید. باز هم اسید کلروژنیک به عنوان یک کاهش دهنده اشتها عمل می کند.

اشتها را کنترل می کند و از پرخوری جلوگیری می کند.

3. بهبود گردش خون:

خون چندین عملکرد حیاتی در بدن از جمله انتقال اکسیژن به سلول ها را انجام می دهد و در همان زمان، گازها و سموم را از سلول ها دفع می کند.

هر گونه انسداد یا جریان کند خون می تواند باعث عدم فعالیت شود و منجر به خستگی و بی حالی شود که می تواند بر متابولیسم تاثیر بگذارد و به نوبه خود روند سوزاندن چربی را کاهش دهد.

یک فنجان قهوه سبز می تواند برای کمک به سوزاندن سریع تر چربی ها و کالری ها مفید باشد.

گردش خون

لاغری با قهوه سبز و تاثیرات آن روی بدن

4. سوزاندن چربی و لاغری با قهوه سبز:

دانه قهوه سبز خالص به بالا بردن توانایی سوزاندن چربی های بدن کمک می کند. همچنین انتشار آنزیم های سوزاندن در بدن را افزایش می دهد.

علاوه بر این، مانند یک سم زدای طبیعی برای کبد عمل می کند. کبد را پاک می کند و کلسترول بد و چربی های غیر ضروری را از بین می برد که در نهایت متابولیسم و سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

سوزاندن چربی

لاغری با قهوه سبز چگونه امکان پذیر است؟

5. کاهش جذب قند:

مصرف قهوه سبز، جذب قند در روده کوچک شما را کاهش می دهد، به این معنی است که قند کم تری موجود است و به شما کمک می کند تا وزن اضافی خود را کم کنید.

بهترین زمان برای خوردن قهوه سبز چه زمانی است؟

بهترین زمان برای مصرف قهوه سبز درست بعد از غذا است. به این خاطر است که پس از خوردن غذا سطح قند خون به طور کلی به خاطر کربوهیدرات یا پروتئین ها بالا می رود. شکر اضافی تولید شده وقتی غذا شکسته می شود، در طول هضم غذا به عنوان چربی در بدن ذخیره می شود.

قهوه بعذ غذا

لاغری با قهوه سبز و نحوه مصرف آن

نکات مهم درمورد لاغری با قهوه سبز:

نوشیدن قهوه سبز به حفظ سطح قند خون کمک می کند و از افزایش ناگهانی قند جلوگیری می کند.

می توانید قهوه سبز را به صورت پودر پیدا کنید که فقط باید با آب گرم مخلوط شود تا آماده مصرف شود.

معمولاً به تنهایی آن را بنوشید، اما می توانید کمی عسل یا کمی دارچین اضافه کنید.

نمی تواند به تنهایی به شما کمک کند که وزن خود را از دست بدهید.

یک برنامه کاهش وزن خوب باید ترکیبی از یک رژیم متعادل و ورزش منظم باشد و قهوه سبز قطعاً می تواند نقش حمایتی خوبی داشته باشد و به شما کمک کند به اهداف خود برسید.

به خاطر تحقیقات محدود، خیلی زود است که قهوه سبز را برای هر مشکل پزشکی توصیه کنیم. اگر به دلایل سلامتی قهوه سبز را مد نظر دارید، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

 

قهوه سبز ، خواص و مضرات لاغر شدن با قهوه سبز

4.73008
این مطلب مفید بود ؟2805203
منبع : healthline / food / بخش ورزش و تناسب اندام نمناک /ن /آ
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی